Skuba Team

Înființarea echipei de curse „skuba team”: drumul către dakar 2025

La Skuba cunoaștem fiecare detaliu: fiecare componentă a celor mai longevive camioane ale clienților, dificultățile și succesele afacerilor lor.
În paralel, la fel ca fiecare dintre clienții noștri, suntem în această afacere pentru aventura auto: acea senzație plăcută că totul funcționează, se potrivește perfect și aduce rezultate pozitive.Acest sentiment unic de aventură, care ne aduce împreună din diverse domenii și culturi, ne face să anunțăm cu bucurie că am format o echipă profesionistă de piloți de rally-raid, care vor participa la mai multe raliuri pe parcursul anului și, în mod special, vor concura la Dakar 2025 în categoria camioane!

Numele echipei: SKUBA TEAM

și ei - la fel ca noi - sunt o echipă cu o diversitate culturală:

pilot: Vaidotas Žala - pilot de raliu lituanian, participă la Dakar de 10 ani, dar va conduce pentru prima dată un camion

copilot: Paulo Fiuza - copilot profesionist de origine portugheză, care și-a început cariera în cursele de camioane acum mai bine de 18 ani;

mecanic: Max van Grol - reprezentant al Țărilor de Jos, fost mecanic al echipei lui Gerard De Rooy, care a câștigat Dakar-ul de patru ori. Cel mai recent - 2023.

Camion pentru Dakar 2025: Camion De Rooy IVECO

Pentru cea mai dificilă competiție de rally raid din lume avem nevoie de cele mai dure echipamente și de cea mai profesionistă echipă de sprijin - exact cum este Skuba în afaceri!Așadar, camionul IVECO De Rooy a fost ales datorită istoriei impresionante a echipei și experienței acumulate în competiții de-a lungul mai multor decenii.Acest camion cântărește 9 tone, generează 1.000 de cai putere și un cuplu de 5.000 de Newton-metri, care este transmis către roțile de 22,5 inci printr-o cutie automată Allison. Camionul cu tracțiune integrală este controlat de amortizoare Reiger, care permit o cursă a suspensiei de 30 cm.Fiecare roată a camionului cântărește 135 kg. În categoria camioanelor, echipajul are posibilitatea de a gestiona presiunea anvelopelor direct din cabină cu ajutorul sistemului Teleflow. Interesant este faptul că, datorită motorului modern EURO6, consumul mediu de combustibil nu va fi cu mult diferit față de cel din categoria autoturismelor. Deși această „bestie” ar putea atinge viteze extrem de mari pe teren accidentat, limita de viteză pentru categoria camioanelor este de 140 km/h.

Parteneriatul și crearea echipei „Skuba Team” nu sunt doar o mișcare de promovare. Este o mărturie a tot ceea ce noi - ca echipă multinațională - facem împreună: dezvoltăm excelența în special pentru segmentul camioanelor și iubim aventurile auto.

Aceasta este o dovadă a faptului că toate companiile din grupul Skuba oferă ceva înapoi comunității în care noi, ca fiecare angajat, contribuim zilnic.